Maandag 15 mei

15 mei 2023 - Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk

De laatste ochtend in functie. Het is, zoals altijd, betrekkelijk rustig.

Maar wel leuk: een pelgrim met zijn pony en een met zijn karretje. Zal ze dadelijk opladen.

Naar het station geweest om mijn bijgeboekt ticket te laten printen,  want dat kan alleen op een SNCF station. Het is nog steeds niet duidelijk of ik vanuit Parijs met de  Thalys naar Aken kan. Maar ik heb 2 tickets en kom in ieder geval tot Luik, zoals ik eerder schreef.

Na dat geregeld te hebben als de wiedeweerga naar kantoor want de trein van 10 uur komt aan....

Het nieuwe equipe komt binnendruppelen. 2 Portugezen (stel) 1 Amerikaanse en 2 Française. We lunchen gezamenlijke en dadelijk loop ik even naar de winkel van de Baskische petten. 🙈 het wordt denkelijk een blauwe! 🤣

Mijn hospita heeft mijn koffer al opgehaald,  dus ik kan rustig naar mijn adresje lopen.

We hebben een mooie kas van "donativos" kunnen legen. Die vrije gave is vaak een maatstaf om te zien of we de mensen goed ontvangen hebben, zegt men.

Enfin.... mijn werk zit erop, nog een dagje reizen en dan lig ik in mijn eigen bedje. Ik ga mijn eigen leven weer oppakken en met positief gevoel verder!

Dank voor al jullie lieve reacties en wensen voor de terugreis. Waarschijnlijk meld ik me nog eens

Ciao Ciao. 😘😘

1. Margo:
    Hoi Shirley,
    Wat is de tijd gevlogen zeg! Een hele goeie terugreis gewenst en van harte een “slaap lekker in je eigen bed”😘tot heel gauw. Tot bij de bloemen in de stad🙋🏻‍♀️🍀
  2. Susanne:
    15 mei 2023
    Ja, liebe Shirley, Dir eine wunderbare Rückreise, vielleicht ebenfalls mit interessanten Begegnungen? Bis Sonnabend 😚
  3. Toos Verluyten:
    15 mei 2023
    Hi Shirley, alweer een groot avontuur tot een goed einde gebracht. Ik wens je een goede terugreis naar huis en ik hoop dat je je avontuur een mooi plekje kunt geven. Liefs Toos
  4. Christien:
    16 mei 2023
    Wat is dat snel gegaan.!
    Nu weer naar huis.een goede thuisreis.
    En straks weer in je eigen bedje.
    Lieve groetjes Christien.