Dinsdag 16 mei

16 mei 2023 - Heerlen, Nederland

Ik ben weer thuis en dat is natuurlijk een fijn gevoel.

De terugreis was inderdaad een met wat hobbels vanwege het uitvallen van de Thalys naar Aken. Toen ik op Paris Nord kwam, stond hij wel op het bord aangegeven echter slechts tot Brussel. Ik kon nog snel mijn nieuw geboekte ticket naar Brussel inleveren en ze hebben die €70 teruggeboekt op mijn rekening. Maar ja,  ipv heel veel wagons (ik had wagon 24) waren nu maar 8 ingezet. De conducteur gaf me een nummer van vrije stoel, dus ik had een plek.

Eenmaal aangekomen in Brussel moest ik 2x van perron wisselen.... maar uiteindelijk was ik 1 uur eerder in Luik dan gedacht. Ik heb gewoon het bijgeboekt ticket gebruikt dat eigenlijk voor een uur later geboekt was.

Om even voor 19 uur kwam ik aan en vriend Karel stond met een mooie bos bloemen op me te wachten. Fijn welkom!

Na weer een hobbel met het betalen van de parkeergarage uiteindelijk fijn en veilig thuisgebracht.

Daar stonden nog meer bloemen te wachten. Van de buurtjes, de kids en van wandelvriendin Tine.  Samen met die van Karel is het weer een fleurig home.

Dus al met al weer fijn "geland" in mijn eigen nestje.

Thanks voor het volgen van mijn reislog en de vele lieve reacties (vele via WhatsApp). Het was een bijzondere tijd en ik ben weer een ervaring rijker. Nu lekker mijn normale leven weer oppakken en wie weet wat voor verrassingen me nog te wachten staan.

Nu nog een klein drankje en een duik in de zak chips die Marilyne voor me heeft klaargelegd. Ze kent mijn (enige) verslaving 🤣

Liefs Shirley

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. GIno:
    16 mei 2023
    Het was leuk je te volgen en de camino ervaringen te lezen langs de andere zijde, wat op zich wel confronterend was. Bedankt voor de leuke verhalen.
  2. Ria:
    18 mei 2023
    Leuk om je verhalen te lezen. Zo kunnen anderen meegenieten van alles wat je in de tijd gedaan hebt. Je zult inderdaad blij zijn om weer nederlands te kunnen praten. Groetjes🙋🏻